donderdag 23 maart 2017

verslavend

Ik was gewaarschuwd door een hele bende naaivriendinnen:


ONDERBROEKEN MAKEN IS VERSLAVEND



Ik kon het dan ook niet laten
om dit weekend 2 van de geknipte onderbroeken
al in elkaar te zetten.


Eigenlijk ging ik die houden voor tijdens het volgend weekend
in elkaar te zetten

Want dan ga ik op naaiweekend
en er werd gevraagd om al zo veel mogelijk op voorhand te knippen



Maar er stond groen garen op mijn overlock
en ik wou het werken met de tweelingnaald
nog even uitstellen.

Want dat was de volgende en final step
voor mijn huiswerk voor de workshop
`Sleeve or no Sleeve`
die ik momenteel bij made by me-Saskia volg




Dus naaide ik mij eerst nog wat moed in
door 2 onderbroeken in elkaar te zetten


 




3 opmerkingen:

  1. Tof zeg! Ideaal ook om restjes op te werken lijkt me zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier is er eentje jaloers! Ga er me dus ook maar aan wagen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. We hadden je verwittigd Maren !Onderbroeken maken is verslavend !

    BeantwoordenVerwijderen