donderdag 22 september 2016

weekendje eifel

Je hebt zo van die mensen
waar je direct een klik mee hebt
als je ze de eerste keer ontmoet


De laatste jaren
kwamen er wel meer mensen zo op mijn pad

Dit had ik ook toen ik bij het lemen
van broer zijn garage
Patrick en Saskia ontmoette

Vrienden van mijn broer
Van `Patrick, mijne man` had ik
al verschillende verhalen gehoord

Ondertussen hebben Patrick en Saskia
een plaatsje in mijn hart
2 mensen van goud .
Het aftellen naar ons gepland weekendje
in hun vakantiewoning t geniethuisje  in de eifel
kon niet rap genoeg gaan
De kalender stond al volgeplakt
met aftelstickertjes.

Vorige vrijdag was het dan eindelijk zo ver!


Ondanks de minder goede weersvoorspellingen
viel het weer heel goed mee
Er werden inkopen gedaan
ook in de nabijgelegen stoffenwinkel....




Er werd gekayakt
we gingen uit eten

Voor zondag morgen bestelden we ontbijt
Amai en wat een ontbijt!!!

en er werd gewandeld...







Het weekend was veel te snel voorbij

Saskia en Patrick
Super bedankt!





2 opmerkingen:

  1. Hoe leuk, zo zouden weekends altijd moeten zijn hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. We hebben er zelf ook super van genoten!!! Denken er nog vaak aan terug met ne big smile op ons gezicht! Zo blij dat we jullie hebben leren kennen! Dikke knuffel

    BeantwoordenVerwijderen