vrijdag 19 augustus 2016

stofjes krijgen is plezant

Toen ik deze week de kinderen bij mijn schoonzus ging halen
vroeg ik of ze geen kleine lapjes had met een vrouwelijke print

Want ik had ontdekt dat tussen mijn kleine lapjes weinig 
uitgesproken vrouwelijk te vinden was
En ja hoor, een hele hoop

De eerste maaksels werden gisteren afgewerkt
en er liggen nog een heel deel geknipt klaar


Merci Adelheid voor de stofjes


Vorige week vroeg Hanne me of ik met 2 zakken stofjes
iets kon doen
Ze had haar stoffenkast eens opgeruimd
Gisterenavond begon ik te strijken en sorteren
er zaten kleine lapjes tussen die riepen 
om verwerkt te worden
Ook jij bedankt Hanne voor de stofjes!!







Wil je ons goede doel steunen?
Hier vind je alles bij elkaar en de prijzen staan erbij

2 opmerkingen:

  1. Jij bent niet te stoppen als je stofjes ziet!!! En elke keer weer maak je er toffe dingen mee, die zullen snel verkocht zijn voor je goede doel!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen